Sunday 7 June 2015

21

εδω και καμια εφτομαδα... 4-5 μερες βασικα... νιωθω σκατα. Σκεφτομαι τον πρωην συνεχεια...περπατω και σκεφτομαι τον...παω δουλεια και δεν ειναι δυνατον να γεμωνουν τα μαθκια μου σαν περπατω... καπου εδκιαβαζα οτι το αγχος εν βοηθα την κατασταση...ισως εν αγχος..ενιξερω. Ασπουμε, εν περνας καλα τωρα? 3 μηνες με τον αλλον.. ναι μια χαρα... σε γενικες γραμμες..οσο περνα ο καιρος και καλυτερα..αλλα εκοψαμε πολλα αποτομα με τον πρωην..ενιξερω με που ενι με τι καμνει... λειπει μου απιστευτα... θελω να του στειλω μηνυμα να δω εν καλα ζει τι γινετε... που την αλλη σκεφτομε..ισως αν δεν υπηρχε ο τωρασινος ηταν να του εζητουσα να ξαναδοκιμασουμε..τοσο χαλια... αλλα κιολας εν μπορω να παρετησω τον τωρασινο, αρεσκει μου. Ειμαι σε μια κατασταση..γαμα τα. Γιατι εν γινετε να ειμαστε με 2? Ποιος βαλει τους κανονες? 

Πολλες φορες βρισκω θεωριες της βιολογιας να εφαρμοζουντε στους ανθρωπους καθε μερα.. πχ, υπαρχουν οι ανθρωποι-παρασιτα, ζουν εις βαρος αλλων κανονικα... οπως και στο ζωικο βασιλειο... ειμαστε ενα ειδος ζωου ενε? ναι. Ο ανθρωπος δεν ειναι μονογαμικο ζωο. Τελος. Επισης εν αναγκαιο να ζει σε αγελες. Δηλαδη, παρεες. Ο ανθρωπος δεν μπορει να ζει μονος του. Γιαυτο καμνει παρεες, παιρνει και δινει. Εχει οικογενεια. 

Θελω να μαθω τι καμνει...εν καλα..πως περνα..περνα δυσκολα, ευκολα... φυσικα εγω τον εχωρισα... εν να μου πεις παρανοεις? ναι λιο.. τι θελεις που τι ζωη σου.. μακαρι να ξερα.. νιωθω να μεν υπαρχει νοημα πλεον... οτι νανε ενιξερω...

Εν ειμαι καλα..θελω ποτο. Ατε τζαι στειλω του μηνυμα... θελεις να εισαι μαζι του παλε? ναι ισως να θελα... ποιος εν ο σκοπος του μηνυματος..εν να μου πει τι θελεις τωρα... νομιζω εν πολλα πιο ευκολο μου αμα με θκιαολοστελλουν οι αλλοι...διοτι εγω εν μπορο να το καμνω μονη μου. Αλλα εν το καμε ποτε κανενας ως τωρα. Και δεν με βοηθα τουτο. 

τελοσπαντων..παω να φαω τιποτε γλυτζι.. 

4 comments:

  1. περνώ κάτι παρόμοιο..να του στείλω? οι..καλά! ήντα γλυτζί έφαες?

    ReplyDelete
  2. μα εν φυσικό! ότι κ να έγινε εν κ σημαίνει ότι εν τον αγάπησες ή οτι εν τον αγαπάς ακόμα. το να τον αγαπάς κ να τον νοιάζεσαι εν και σημαίνει οτι πρέπει να είσαι μαζι του, εν είχες καλούς λόγους που χωρισες; ήταν λαθος; κ εννοείται ότι χρειάζεσαι χρόνο να πενθήσεις το τέλος της σχέσης, εσύ νομίζω δεν το έκανες μέχρι τώρα

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ με Beatrix νομίζω εν πρόλαβες να το πενθήσεις τζαι τρώουν σε οι τύψεις. Αν οι λόγοι που χώρισες ήταν σοβαροί τότε κάθε φορά που έρχεται στο μυαλό σου να θυμάσαι γιατί είσαι εδώ που είσαι. Αν εν για μαλακίες που εχώρισες, τότε νομίζω έφαν την ο νυν.

    Μίκα

    ReplyDelete
  4. Oti efan me oi tupseis isxiei... den kserw an en pou malakies... apla exasa to endiaferon mou... den me elkie erotika pleon... routina ktl.

    Den yparxei lusi... enikserw ti na kamw... i katastasi einai apelpistiki... Exw thema, eimai siouri pleon.. Exete oles dikaio.. en na diksei o xronos...

    ReplyDelete