Sunday 6 December 2015

simera...

Αθυμουμε τα παραπανω πραματα πριν παω να πεσω. Καμνω απολογισμο χωρις να το θελω τζαι εν καλο.. 

Tελοσπαντων σημερα επιενα καμντεν ταουν με το μετρο.. τζαι θωρω 4 κυριες τζαι σαμπου ακουσα ελληνικα... τζαι μπενω στο ιδιο βαγονι (γιατι συνηθως αμα εσηι τουριστες καλαμαραες κοντευκω γιατι αρεσκει μου να ακουω τες συνομιλιες, εν κορυφη τζαι περνα ωραια η ωρα ωστι να φτασω στον προορισμο μου), αλλα τελικα ηταν ισπανιδες... τελοσπαντων... τζαι αρκεψαν τζαι εφκαλαν φωτογραφιες τζαι λαλω της διπλανης μου, να σας φκαλω μαζι? Εννοιτε εν εμιλουσαν λεξη αγγλικα εμιλαν μου η κυρια απταιστα ισπανικα χωρις κανενα ενδοιασμο τζαι εθεωρουσε οτι εκαταλαβαινα τα παντα τζαι γω εκαταλαβαινα που τες κινησεις που εκαμνε. 

Εκαμαν χαρα πολλη εφκαλα τεσς εννοιτε με ουλλες τες φωτογραφικες που ειχαν (ηταν 4) τζαι μετα λαλει μου καμντεν? τζαι εδειχνε μου τες φιλες της ταχα εθελαν να παν καμντεν. Λαλω της ναι παω τζαι γω καμντεν σε αγγλικα, τζαι εκαμα κινηση οτι ναι παω στον ιδιο τοπο τζαι καταλαβε. Πετασσετε τζαι η διπλανη μου τζαι λαλει μου ενα Γκαπ. Γκαπ λαλω της ναι εσηι (το καταστημα), τζαι ενεψα της ταχα φκενεις που το σταθμο εν απεναντι τζαι κλωνεις...τεσπα συνεννοηση μπουζουκι αλλα λαλω της τζαι γω παω αρα εν να σας δειξω. Ενθουσιαστηκαν οι κορουες.. τζαι μετα εσκεφτηκα τζαι επροσπαθησα να της πω οτι δουλευκω στον ταδε τοπο τζαι ελατε αξιζει..τζαι ισηια φκαλει ενα οδηγο lonely planet του Λονδινου στα ισπανικα φυσικα... γυρευκω μεσα τζαι δειχνω της λαλω της δουλευκω δαμε ελατε... δεν εκαταλαβαιναν το δουλευκω εν εμπορουν να παιξω τζαι παντομιμα μες το μετρο... τεσπα λαλω εμπειραζει... τσακ! πετασσετε η αλλη απεναντι τζαι κατι τους ειπε ισπανικα τζαι λαλει μου μια, name!! ταχα να της πω το ονομα μου να με εβρουν, να με ζητησουν που να ρτουν... γραφω τους το ονομα μου τζαι ξαναδειχνω τους που δουλευκω τζαι ευτιχως εκαταλαβε η 3ι τζαι εξηγησε τους.. ενθουσιασμενες οι κορουες φκενουμε που το μετρο, δειχνω τους τζαι που εν το γκαπ, τζαι λαλω τους ειμαι που την Κυπρο. Μεν δεις οστι να καταλαβουν το Cyprus, πρεπει να το πα σε αθλια ισπανο-ιταλικο-λατινοαμερικανικο γλωσσα... επιαν το μια που τες 4 τζαι λαλει τζιπρε, ναι λαλω της, επιτελους!! τζαι πετασσετε πανω μου αγκαλιαζει με τζαι λαλει μου κατι στα ισπανικα τζαι λαλει τζαι κατι στες φιλες της του τυπου ελαλουν σας το εγω μοιαζει ισπανιδα... 

εντομεταξυ 25 λεπτα περιπου στο μετρο... φανταζεσε ιντα παντομιμα επεζαμε... αλλα ηταν ωραια... αρεσε μου που ηταν τοσο καλες τζαι ταυτοχρονα πελλες κυριες τζαι εβοηθησα τες. Ειμαστε ουλλοι πιο ζεστοι λαοι ρε γμτ ποδα στι μεσογειο... τερκαζουμε πολλα ρε μλκ. Ενω θωρεις 4 εγγλεζες ασπουμε τζαι απλα εν η εννοια τους να πιουν να μεν καταλαβουν, τζαι εν τσουλια τζαι πινουν που μες το τρενο τζαι καταληγουν να περπατουν ξυπολυτες μες το τρενο οστι να φτασουν. Ενω τουτες οι κυριες ηταν περιποιημενες επιεναν τη βολτα τους να καμουν τα ψωνια τους... ωριμες και ομορφες. τι ωραια...

Ασε που μετα σαν επερπατουν ηβρα τες που επεστρεφαν που το γκαπ, με 2 τσεντες η καθεμια τζαι εκαμα τους γεια παλε, τζαι εκαμαν χαρες τζαι εφιλησε με η μια... χαχα.. μαναμου ρε.

No comments:

Post a Comment