Monday 15 December 2014

8.

Νομίζω είμαι ερωτευμένη. Λλίο. Η τελευταία φορα που ερωτεύτηκα ήταν στα 20 μου. Έτσι πράματα ξανά τώρα εν θέλουμε διότι δεν ήταν τζαι οι καλύτερες εμπειρίες τότε...

Πάντως 2 φορες ερωτεύτηκα στη ζωή μου ως τώρα και οι 2 ήταν ανεκπλήρωτοι έρωτες όπου και εφαμε τα μούτρα μας και καταλαβαίνετε... πατώματα...

Βιολόγος το παιδί...υπάρχει όπως και να το κάμεις μια χημεία... πρώτη φορα εγνώρισα άντρα που έκαμε το ίδιο με μένα... άρα... challenge! Εξιτάρει με πως να το κάμουμε.. plus εν πιο μεγάλος..γουστάρουμε πιο μεγάλους.. εκαμε tick the boxes που λεν δακατω..

αλλα επειδή οι γυναίκες είμαστε ηλίθιες ώρα ώρα... εκάμαμε τα σκατά... έτσι ενι... επιαν σε οι ανασφάλειες... εμιλας με τούτον τζαι εμιλας τζάι με τον πρώην... εξαναβρες τα με τον πρώην τάχα να προσπαθήσεις ενω ξερεις οτι εν θα επιενε πουποτε...έγραψες τον τούτον λίο... εν τζαι  πολλοαρκει... ετα τώρα... λουθου τα...

Άσχετο... τα χριστούγεννα προκαλούν μου μελαγχολία.. βαρκουμε τα ούλλα...εν θέλω τίποτε...ασπουμε εν συνεχεια τζίνος μες το νου μου!! Αν είναι δυνατόν...

Τελοσπάντων... ευτυχώς πάω κύπρο..να επισκεφτώ τι ψυχολόγο... μεγάλο πράμα η ψυχοθεραπεία... και να δω τι φιλη μου που θα ερτει από ελλάδα... η άλλες είναι αγγλία.. η μια θα μείνει κιόλας για χριστούγεννα...καλο κουράγιο λαλώ τις.

Το weekend είχα δουλειές στο Brum και επια... έμεινα σε ένα ζευγάρι φίλων μου... εμαιρεψαμε...εφαμε εσπασαμε... τζαι επιαμε tesco επιαμε ένα μπουκάλι sailor jerrys... και έκαμα τους καϊπιρίνια... το μπουκάλι εφιε σε 3 ώρες... ωραίες στιγμές... την επομενη chivas... :-) εχρειαζουμουν το νομίζω...διότι είχα πολλά μες το νου μου τελευταία...


Να πάμε κύπρο να ξεκουραστούμε..να δούμε λιο κόσμο.. οικογένεια κτλ. παρόλο που τα συγγενολόγια βαρκουμε τα...αλλα ok..

Νομίζω πλέον είμαι σιουρι... πρέπει να μην έχω ανασφάλειες... τζαι να του πω επιτέλους τέλος.. δυστυχώς έχω τύψεις και δεν είναι εύκολο... ειδικά μετά που 5 χρονια..αλλα το πράμα φωνάζει... 








2 comments:

  1. Το να λυπάσε τον άλλο ή τον χρόνο που πέρασες μαζί του είναι ότι πιο άδικο για σένα πρώτα. Και εγώ είμουν σε μια σχέση 4 χρόνων και δυσκολευτήκα να την τελιώσω λόγο αυτών που λες πιο πάνω. Ευτυχώς αντιλίφθηκα νωρίς ότι πρώτα κάνω κακό στον εαυτό μου και δεύτερο, πόσο μειονεκτώ τον άνθρωπο απέναντι μου, που έζησα στιγμές μαζί του και ύπαρχει ενας Α' σεβασμός προς το άτομο του να συνεχίζω μια σχέση που έχει πεθάνει προ πολλού. Δεν είναι ανασφάλεια είναι αδυναμία της στιγμής και λίγο εγωιστικό. Πρέπει να το συνιδειτοποιείσεις ότι τέλιωσε. Μην αφήνεις τον εαυτό σου να καταστρέφετε ψυχολογίκα γιατί είσουν 5 χρόνια μαζί του. ΕΤΕΛΙΩΣΕ! την στιγμή που ήδη ένιωσες ενθουσιασμό για κάποιον άλλον σημαίνει ότι είσαι ήδη αλλού. Get over it and move on! Εξάλλου ένας βιολόγος περιμένει την σειρά του και την στιγμή που τον σκέφτεσαι μην χάνεις χρόνο, γιατί μετά θα είναι αργά!

    ReplyDelete
  2. Isxioun polla touta pou leeis kai antilambanome ta plirws. Kai oi kollites mou ta idia mou eipan... to thema einai oti to prama einai pio periploko... Den kserw an tha kataliksei kapou touto me ton sunadelfo alla to sigouro einai oti pleon eksekatharise mesa mou ti thelw pou touti ti sxesi.

    ReplyDelete