Thursday 4 December 2014

υποκρισια

Υποκρισια. Τι λεξη. 

Μισω και την υποκρισια... αναμεσα σ αλλα. Γιατι παντα μου ειμαι και ημουν ειλικρινης ατομο. Ακουσα γενικα αρκετα γιατι ειμαι ετσι..του τυπου, "εισαι πολλα ανοιχτη προς τον κοσμο.." "εισαι αθωα", "περιπεζουν σε, εκμεταλλευκουντε σε και δεν το καταλαβαινεις". Αλλα ετσι εμαθα. Ουτε εν να αλλαξω. Φυσικα οσες φορες ακουσα παρομοια σχολια, εν που κοσμο που εν με ξερει η ειμαι εγω κλειστος αθρωπος και δεν με μαθαινουν ευκολα.. ετυχε μου να μου το πει και σχεση και να μου το λεει και η μανα μου. Ελεω διαφορας γενεων και του οτι λειπω χρονια, πιστευκω οι γονεις μου εν με ξερουν ιδιαιτερα καλα. 

Αφορμη του ποστ...εθωρουν τα σκαιπ κοντακτς μου..εχω σκαιπ που τα 17 μου αλοπος... εχω απειρο κοσμο πανω...διοτι δεν εχω αλλα σοσιαλ μιντια... ειχα φβ αλλα εσβησα το μετα που αντιλιφθηκα την υποκρισια και τον διπλοπροσωπισμο που επικρατει. Τελοσπαντων, τζαι επροσεξα οτι ενω ειχα πανω καποια ατομα που εκαμαμε καιρο να μιλισουμε, ξαφνικα εν με ειχαν πανω... με αλλα λογια εφιαν με... εγω ποτε εν εφια κανενα...οκ μπορει εν μιλουμε με ουλλους αλλα εν διαγραφω κοσμο... ε οκ, τζινοι που με εφιαν, εφια τους τζαι γω... οσοι θελουν... με το ζορι παντρεια εν γινετε. 

Ακριβως επειδη εν ειμουν ποτε ατομο του συμφεροντος, χενς ολ δε αμποβ, ισως τζαι γιαφτο εν ηβρα τα καταλληλα ατομα να καμω μια σταθερη παρεα. Τζαι φυσικα το εξωτερικο εν ενα θεμα... 

Ασε που οτι καμνω, καμνω το γιατι το θελω και αντιλαμβανομαι πληρως τι συμβαινει και εχω επιγνωση οταν ο αλλος εξυπνακιας προσπαθει να με κοροιδεψει. Δηλαδη οταν με λαφαζανευκεις και νομιζεις εισαι εξυπνοβλακας/εξυπνοβλακισσα και γελας...δεν σημαινει οτι δεν το αντιλαμβανομαι. Απλα εφαες Χ την ιδια ωρα. Ασε που οι βλακες εν απειροι...εν γινετε ρε... ποσοι! 


Παρεες γυναικων = θανατος. Προσφατα επαραδεκτηκε μου το μια φιλη οτι τζαι τζινη ηρτε αγγλια περσι για μαστερ τζαι φετος επιε πισω τζαι δεν εσηι την ιδια σχεση που εισηε πριν... φαντασου εμεις που λειπουμε καιρο...  Που τον τζαιρο του σχολειου... 7 γυναικες παρεα...η μια εθαφκε την αλλη ομπρος της και εσυνεχισαν να καμνουν παρεα μεχρι τωρα. Συμφερον? Μοναξια? Δεν ξερω... οταν εγω το ειπα ξερεις γιατι καμνετε ετσι...καταμουτρα οταν ηταν ολες μαζεμενες...εγινικε του κουτρουλη... λαικο δικαστηριο και μπουλλινκγ ασυστολο μετα... οσπου και εφια αγγλια εσβησα τζαι φβ τζαι τερμα. Fuck that shit. Guys ain't like that. Why?? Women are jealous. And lack self-confidence. A LOT. In other words, κκομπλεξ. 


Ενα βιτεο που ηβρα προσφατα... εβαλα το καμια δεκαρκα φορες στο ρηπητ να το ακουω.. δειτε το εν χανει. 





Απλα, ΑΓΑΠΩ ΣΕ Shane Koyczan. 

3 comments:

  1. Γυναίκα το πιο περίεργο πλάσμα σε τούτο τον πλανήτη! Φυσικά υπάρχουν και οι εξερέσεις για να είμαστε δίκαιοι. Αλλά αν το σκεφτείς εν τζαι φταίμε εμείς εν η κατασκευή μας τέθκια! Εγώ προσωπικά δεν έχω φίλες, εκτός απο δύο που είναι απο το σχολείο φίλες και πάλι δεν έχουμε και ιδιαίτερες επαφές ξέρω όμως ότι είναι ΦΙΛΕΣ! Συνήθως τα βρίσκω πιο εύκολα με τον αντρικό πληθυσμο, είναι και μου είμαι λίο αρσενικοθήλυκος είναι και μου άρεσουν γενικός τα αντρικά χόμπυ αλλα γενικά οι άντρες εν πιο άπλοι. Τζίνο τον ενοχλά τζίνο θα σου πεί με ποτζί με ποδά! Έχεις σίγουρα μια πιο καθαρή είκονα σε ένα άντρα! Με τις γυναίκες (και επαναλαμβάνω όχι όλες) έχω ενα θέμα, για κάποιο λόγο δεν μπορώ να επικοινωνήσω, μπορεί να είμαι και εγώ έτσι στα ματιά άλλων, δεν ξέρω. Όπως και να έχει αγαπητή μου την υποκρισία την βρίσκεις παντού και σε άντρες και σε γυναίκες όποτε έχει να κάμει με τον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου.

    ReplyDelete
  2. Ntaksi, ekatsa k egrapsa olokliro comment kai esvistike...

    Telospantwn, den tha to ksanagrapsw alla sumfwnw me touta pou leeis... sta genika fetos pou ekama kamposi aftokritiki ekateliksa oti den prepei na psaxnome genika... ta kalutera erxonte apo mona tous..se ola ta epipeda.. :-)

    ReplyDelete