Tuesday 13 January 2015

13.

Σημερα εκαθουμουν και εσκεφτουμουν... τζινοι οι αγανακτισμενοι που βρισκονται αραγε? Εσταματησαν αλοπως ναν αγανακτισμενοι... εφιεν η αγανακτηση... Οσο πιο βαθκια παει η κριση ξιαγανακτουν... τελοσπαντων... 


Επιαν με τζαι τα υπαρξιακα μου... δεν ξερω τι θελω να καμω στη ζωη μου... Αγγλια εν θελω να μεινω σιουρα... εβαρεθηκα.. που την αλλη οσοι φιλοι και γνωστοι εμιλησα τωρα που επια κατω... εν σκορπισμενοι στους 5 ανεμους... ενε καλο τουτο διοτι ο καθενας καμνει οτι μπορει να επιβιωσει...αλλα εν ο καθενας μονος του. Ακουσα κοσμο επιε αυστραλια, σουηδια...ολλανδια... οπου νανε.. 

Εσκεφτηκα να καμω αιτηση για κανενα διδακτορικο ελλαδα. Εν να μου πεις, επελλανες?? παεις καλα??  Σκεφτομαι το βασικα... εν να κατσω να το ψαξω, να δουμε αν αξιζει τον κοπο... θελω να παω να δω πως εν τουτη η χωρα...ουλλο ακουω... φυσικα οσες φορες καμνεις σχεδια κτλ ποτε εν φκαινουν τζαι ερκετε σου που τζιαμε που εν το καρτερας... θα δειξει... προς το παρον εχουμε αλλο κανενα χρονο συμβολαιο... ειδωμεν. Que sera sera...

Τζαι το αλλο οκ, βρισκω το ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολλα δυσκολο να χωριζεις μετα που μακροχρονια σχεση...ειπα το 100 φορες... αλλα γμτ. Ηδη τζαι τωρα που ακομα εν εχωρισα...παλε νιωθω μονη μου εσηι φορες... αλλα νομιζω εν μπορω να ειμαι μονη μου. Ανασφαλειες... Παλια γμτ εν ημουν ετσι. Τωρα τελευτεα με επιαε... και δεν ειναι καλο. Θελω να προσπαθησω να ερτω πιο κοντα με την οικογενεια.. ζηλεφκω (με την καλη εννοια) τες οικογενειες που ειναι φουλ δεμενες...εν να μου πεις ο καθενας εσηι τα δικα του φυσικα... ενιξερεις τι γινετε μες το σπιτι του καθενου..αλλα οκ. 

Υγειαν πανω απ ολα.. 

Λαλουμε τα...

2 comments:

  1. ρε φίλε

    σκέφτου ένα άλλο σενάριο

    εν τούτος ο τύπος

    εν τούτος ο τόπος

    εν τούτη η κοπέλα

    εν τούτη η δουλειά

    που έχασες επειδή δεν τόλμησες.

    εν κείνο το τέλειο που μπορούσες να έχεις, αλλά δεν το έχεις, επειδή φοάσε, επειδή συμβιβάστηκες με αυτό που ξέρεις, παρά με αυτό που θέλεις

    ReplyDelete
  2. Isxiei...

    Prin lio tzairo kapou ethkiabasa... Isws ekei pou fovase na pas, ekei na briskonte ola osa psaxneis.. :-)

    ReplyDelete