Tuesday 20 January 2015

14.

Θελω να γραψω τοσα πολλα πραματα... νομιζω εχω προβλημα στο γραπτο λογο... που παντα μου, και στο πανεπιστημιο, εν εμπορουσα να αποτυπωσω σε χαρτι τζινα που εχω ακριβως στο μυαλο μου. Ενω αν με ρωτησεις ξερω να σου εξηγησω τα παντα, στο γραψιμο δεν το εχω με τιποτε... εσκεφτικα αμπα τζαι εν καποιο προβλημα και δεν το εντοπισα ακομα... Μπορει καποιος να μεν το αντιλαμβανετε αλλα πχ για μενα εν τεραστιο θεμα τουτο... Πως να το πω...εν εχω ευφραδεια λογου στο γραψιμο. Τεσπα. 

Προχτες εχαρικα πολλα. Εστιλα ενα εμαιλ στο πανεπιστημιο που επια το πτυχειο μου, τζαι εζητησα τους τες λιστες των βιβλιων ολων των χρονων που εσπουδαζα για καθε μαθημα για να μπορεσω σε καποια φαση να αγορασω ενα μεγαλο ποσοστο των βιβλιων να τα εχω δικα μου και να τα διαβασω και εστιλαν μου τες... θελω παρα πολλα να ξαναδκιαβασω καποια βιβλια και μαθηματα. 

Επερασα και που μια υπηρεσια στη δουλεια να παρω ενα δικαιολογητικο... και η κυρια τζιαμε λαλει μου.. "Are you greek??" "Yes". "Ohhh my goooddd..." [enter προφορα κοτσινοχωρκατικη-εγγλεζοκυπριακη..] "Κορρηηη, μα εισαι κυπραια?? Οου μαι γκοοττ, ποθθεν εισαι??" "Λεμεσο". "Τζαι που καθεσε??" "Εε μα τζαι να σου πω εν να ξερεις..." "Νοοοου νοοου γιες εν να ξερω...εhω συγγενεις ης τη λεμεσοοου.." Ειπα της... "Οοουυ, μα κοντα στα πολεμικιιααα??" (πολεμιθκια εν περιοχη...αλλα εκαμνε διαγραφη του θ οπως εμιλαν..) "Ναιι ναι εν κοντα.." "Οοουυ κορρηη εχω μια ανηψια στα πολεμικκιααα.." "Ουυ εχαρηκα τωρα αγαπηη μου...ελα να σου πω..οτι hελεις, δαμε να ρκεσε hα? Εγιω ειμαι δαμε, να ρκεσε να με βρισκεις, ΟΤΤΙΙΙ hελεις εγιω ειμαι δαμε...alright???" Τζαι εμιτσοκαμμισε μου... 

χαχα... αθανατη κυπριακη ξενιθκια... τοσα χρονια επαρατηρησα οτι οι κυπραιοι του εξωτερικου ειναι πολλα πιο δεμενοι μεταξυ τους και λιοτερο γαροι απο τους κυπραιους που μινισκουν κυπρο...οσους ηβρα τοσα χρονια... παντα να βοηθησουν, να προσφερτουν...εν συγκινητικο...ισως γιατι εδυσκολευτηκαν τζαι οι ιδιοι τους πολλα...ενιξερω... 


Τεσπα... τζαι μια ερωτηση του εκατομυριου. Η αποσταση παιζει ρολο στη σχεση?? Εν μιλω για αποσταση αμερικη-κυπρος... μιλω για μες στην ιδια χωρα που μπορεις σε αναμισι-2 ωρες να δεις τον αλλον... Εγω νομιζω πως εαν η σχεση ειναι δυνατη...οχι. Διοτι δεν ειναι κατι μονιμο η αποσταση...ειναι ενα προσωρινο γεγονος που εν θα ειναι για παντα... Αποψη μου. Εσηι κοσμο που αν δεν εν 24 ωρες με το αλλο ατομο αρρωστα.. Ενιξερω... 



Κλειω με ενα τραουδι του καθηγητη της ραπ... γενικα στα 26 μου, ακουω χιπ χοπ, ραπ κτλ. Απο ραπ ο συγκεκριμενος ακουα τον που τα 15 μου και λατρευω τον... τζαι εσκυλομετανιωσα το περσι που εν επια λονδινο να τον δω... και που τοτε ειπα απλα δεν θα ξανακαμω μαλακια...ουτε θα παρακαλω κανενα. Αρεσκει μου κατι θα πιενω μονη μου. Τελος. Οπως τζαι φετος εκλεισα πλασιμπο να παω μονη μου. It's yolo after all..;-) haha... 





No comments:

Post a Comment