Saturday 10 January 2015

12.

Τι ωραιο τραγουδακι... ηρεμει σε... 



Ευτυχως επερασε η εφτομαδα της κολασης... φυσικα οκ ουλλος ο γενναροφεβραρης παιζει να παμε λιο τριφτοι... αλλα οκ. Θα δουμε. Θετικη σκεψη.



Τωρα που ειπα σκεψη... προσφατα μετα απο μια δουλεια που ειχα σε αλλη πολη...ειχα ωρα ως το τρενο... τζαι αθυμηθηκα οτι ανοιξε καινουριο καταστημα βικτοριας σικρετ. Ειπα ας το επισκεφτω..να δουμε... μπενω μεσα... ρε πελλε τι ειναι τουτος ο παραδεισος ασπουμε... εχω θεμα με τα εσωρουχα αρεσκει μου να αγοραζω διαφορα... πιστευω οτι ουλλες οι γυναικες μπορουν να γινουν σεξυ... εν ωραιο το αισθημα να το νιωθεις...ειναι αυτοπεποιθηση... τιποτε αλλο. Τελοσπαντων... εφκικα που τζιμεσα μετα που 3 ωρες... ουτε εκαταλαβα πως επερασαν... τζαι με ενα λοαρκασμο 170 λιρες... εν οπως τον  οργασμο αμα ακουεις τζιντο κλικ τζαι γραφει η μηχανουα "approved"... :-P

Τεσπα εσηι πολλα ωραια πραματα... ελατρεψα μια μποτι λοσιον τζαι συστηνω την ανεπιφυλακτα... την μπομπσιελ.. εν ροζε...μυριζει τελια... φκαινει τζαι σε αρωμα, την επομενη φορα που να περνω να παω να το πιασω τζαι τζινο... 

τον τελευτεο τζαιρο κατι με επιαε ενιξερω αν εν οι εκπτωσεις που φταιν αλλα ουλλο σε κατι τεθκια μαγαζια παω...σημερα επια σε ενα αλλο γνωστο παλε... διοτι εχαλασαν οι χειροπεδες μου ρε γμτ... εντομεταξυ ενιξερω αλλα οι γενιες αλλαξαν... ο κοσμος που ακουω τζαι χρησιμοποιει παιχνιθκια στο κρεβατι..που κυπραιους μιλουμε παντα εν παρα πολλοι ατ λιστ στην ηλικια μου τζαι τζιαμε γυρω... σανα αρκεψαμε η νεες γενιες τζαι απελευθερωνουντε λιο παραπανω... 

Ε εισηε εκπτωσεις... τζαι εγορασα το πρωτο μου bondage set... :P χαχα... Θα δουμε.. 

(πορνο το ποστ σημερα...χαχα..)

Εκλεισα να παω πλασιμπο... τζαι ελπιζω τα εισιτηρια να ρτουν εγκαιρα γιατι αν χαθουν μες το ρογιαλ μειλ εν να τους παρει και να τους σηκωσει... 

Επισης αρκεψα και βλεπω το Αρροου...μια αμερικανικη σειρα που ανακαλυψα...οστι να φκουν τα δικα μας... χοουμλαντ τζαι γουοκιν ντετ... τζαι παραδοξως ειναι καλη... 

Προχτες εστειλαν μου ημαιλ που το σοσαιετυ οφ μπαιολοτζι... τζαι ειπαν μου οτι πρεπει να συμπληρωσω τα GDP μου ος τελος γεναρη... τζαι καλα δειχνεις οτι παεις συνεδρια κτλ κτλ. Ενιξερω αν δεν τα καμω...που εν νομιζω να προλαβω...χανω κανενα τιτλο... εν να νευριασω λιο.,.. διοτι φαινετε πιο προφεσιοναλ τζαι σοβαρο το σιβι... καμια φορα αναροθκιουμε τζαι σκεφτομε οτι εχω παραπανω πελλαρα για την ηλικια μου...αλλα μετα λαλω... age is a state of mind. Εν ωραια να καμνεις πελλαρες...γιατι πρεπει η ηλικια να καθοριζει τη σοβαροτητα...εφαν μας η σοβαροφανεια εντομεταξυ... κανενας εν γελα... τζιαμε που πρεπει εισαι σοβαρος... 

Εψες εκαψαμε το λιο... εβρεθηκα σε μια παρεα... ηξερα 1-2 ατομα τα αλλα οι... ηταν τζαι ενας βραζιλιανος...βασικα η παρεα ηταν ο γνωστος του γνωστου... τζαι λιο μαλτικαλτουραλ... τεσπα πας τα ποτα και το γελιο διω του το τσιαρο τζαι αντακωνει ενα... εν θελω λαλει μου εν μ αρεσκει... la blanca μονο... λαλω του εν περιπεξιμο... αλλα ρε μλκ.,..εσκεφτουμουν ασπουμε... ηταν ουλλοι που προσφατα ηρταν αγγλια... τα τελευτεα χρονια... τζαι εν λυπηρο πολλα να θωρεις κοσμο που ξερεις οτι ενε επιλογη του που εν δαμε... απλα δουλευκουν για να χουν αξιοπρεπεια..διοτι στες χωρες τους εν πουτσα η ανεργια... ιταλιες, ισπανιες, ελλαδες κτλ. τζαι ο καθενας μονος του, ατε να βρεθουν ενα ΣΚ τζαι εννοειτε..τι να καμουν... εν μοναξια δακατω..τζαι ψοφος... καφκουν το. 

Que sera sera λαλει το τραουδι... 

Σημερα εσκεφτουμουν μια φορα επιενα λαρνακα-στανστετ.... το γελιο που καμα με τους αεροσυνοδους εν εισηε ετσι πραμα... εκαθουμουν τελευτεα θεση... εκλεαμε... κοιλιακους... στο τελος την ωρα που ηταν να προσγειωθουμε κλασικα 
 αγγλια σκατοτζαιρος... τζαι εισηε κενα αερος... τζαι ακουω τον αεροσυνοδο... ε κοκοοο ξικλατσιαρε ρε κουμπαρε...τζαι καμνει ανακοινωση  στα κυπριακα... μεν φοαστε εν εσηι τιποτε εν λιο αερουι τζαι ο κοκος... χαχαχα... ασπουμε τουτα ρε φιλε εν ιστορια... εν στιγμες... καθε φορα ρε γμτ καθε φορα... ερκουνταν εκαθουνταν λονδινο... εφακαν η καρδια μ καθε φορα που εβλεπα το αεροπλανο...τζαι εμπενα μεσα να παω σπιτι μου τζαι εσιγκινισουν...ασπουμε ενιξερω γιατι..ταχα ηταν ενα αισθημα...ιρταν οι δικοι μ να με παρουν σπιτι...ειδικα εμεις που ταξιδευκουμε συχνα...εε ηταν οικογενεια..ενιωθες περηφανια πολλη.  Ασπουμε θκιαολε ρε Χαρη... που εν να καμω εγω τωρα το..."Παρακαλω κλειστε το τραπεζακι σας". Τζαι να του απαντησω εγω.. "Εκλεισαμε στην παολα.."Εν να το πω του καλαμαρα για της καλαμαρους της Aegean τζαι να με καταλαβει??? Σκατα... χαλας μου τη φαντασιωση τζαι πιανει με ο δαιμονας... Που να μεν σας ξανασηκωστει...εσας που χαλατε τη χωρα μου... 




εε...εμπειραζει... λαλει μια παροιμια... what goes around comes around... οποιος καμνει μισισμενα πραματα...βρισκει τον υστερα...εν αναποφευκτο... η εμπειρια ετσι λαλει... Εγω ειμαι περηφανη ετσι τζ αλλιως... 

Υγεια...τζαι λαλουμε τα...

2 comments:

  1. Θα σου στείλω λεφτά και να ξαναπάεις στο βικτοριας σικρετ, να μου κάμεις ένα shopping τζαι στείλε μου τα με courier γίνεται?? (btw σοβαρομιλώ! :) ) Τωρά όσο για την Cyprus Airways νόμιζω όλοι ενοχλήθηκαν, απλά τι να πείς?? Καλά τα ετρώαν τόσο τζαίρο, τζαι καλά επλήρωνε ο κοσμάκης τα χρέη τους κανεί! Ρεζιλίκκια!!! Όπως λαλείς τζαι εσύ... Υγεία!!!

    ReplyDelete
  2. hahah... na rteis na se parw na psoumniseis... twra eshi je ksepoulimata... to kalo toutis tis xwras einai oti boitha se na ksodkiazeis...en varkese i alithkia eni...

    Distixws mikaella etroan ta ta megala psarka... je pou tin alli niwtheis je lii perifania... egw nomizw en touto pou enoxlise arketa... ok sun oi douleies twn athrwpwn... alla kanenas en xanete..

    ReplyDelete