Wednesday 28 January 2015

15.

Τουτο το μπλογκ εκαμα το για να γραφω συνηθως ετσι καμια παραγραφο αμα δεν ειμαι καλα. 

Αμα δεν γραφω σημαινει ολα ειναι πομπα. Γιαυτο αν εδοκες τυχαια πας τουντο μπλογκ μεν καρτερας χαρες και παναιρκα...αν και προσφατα οταν εκαμα μια πολυ μεγαλη νικη απεναντι σε ενα πολυ μικρο ανθρωπο επρεπε να γραψω αλλα τεσπα. 

Γιατι το δικαιολογω ομως? Μαλακια πες... εμπειραζει. 


Οπως και να χει... εχτες ακομα παραπανω εσκεφτουμουν οτι χρειαζομαι διακοπες. Προσπαθω να ειμαι παντα ψυχραιμη και να μεν νευριαζω οσο γινετε... αλλα θελω διακοπες. Βασικα ενιξερω αν εν διακοπες...αλλα θελω απλα να μεν καμνω τιποτε για καμια εφτομαδα... να τρωω να πινω να καπνιζω να θωρω εργα τζαι να τζοιμουμε... σημερα λαλει μου ενας καλαμαρας... εε ενταξει ρε συ κ εγω τα χριστουγεννα εφυγα...  εν ειπα τιποτε φωναχτα αλλα που μεσα μου λαλω, ναι ρε κ εγω εφυγα απλα εγαμιθικα στα μητινγκς λιο και δεν ηταν οβερολλ οι καλυτερες μου διακοπες ελεω και αλλων καταστασεων. Ναι επια κυπρο τζαι εκαμνα μητινγκ...διοτι αμα εσυ εν εισαι αξιος να εκμεταλλευκεσε τη χωρα σου ερκουντε αλλοι που τους περνα και καμνουν σε πελατες με δυναμικο της χωρας σου. How fucked up is this?? 

Τελοσπαντων, στο θεμα μας... ωρες ωρες πεθυμω τη μαμα μου. Ρεζιλι ενε? :-) Εχω τουτο το αισθημα λιο πιο συχνα τον τελευτεο καιρο... πεθυμω την σανα και εν απωλεια... εν λιο μπερδεμενο τζαι creepy ξερω το αλλα ετσι νιωθω. Εν αγχος. Ετσι ενιωθα τζαι στο πανεπιστιμιο στα δυσκολα. Ασπουμε νιωθω να εχω μονο τη μαμα μου... εν λυπηρο... ο παπας μου επερασε πολλα δυσκολα παιδικα χρονια, τζαι δικαιολογω τον εν του βρισκω φταιξιμο καθολου...αλλα λυπουμε λιο... γιατι επερασε μια ζωη με αγχος τζαι τραυματα... τζαι τοτε ποιος να παρατζιλει του μωρου...η του μεγαλου...να του πει τι την τοτε εποχη... παενε ψυχολογο μεν τα βαστας μεσα σου? γελειο... αλλα λυπουμε αμα πιανω σκαιπ τζαι απαντα το τζαι λαλω του..παπα, παπαα η ταδε ειμαι... ελα μανα μου τι καμνεις? θελεις τη μαμα? ασπουμε λάλει ετσι επιδη σκεφτετε συναμα αλλο 10000 πραματα μες το νου του... δηλαδη αλλο λια χρονια οταν γερασει τι θα γινει? τελοσπαντων... υγειαν

Ευτυχως μετα που καποιες συναντησεις με τη ψυχολογο αρχισα και μαθενω να το διαχειριζομε. Νταξι οκ, ειδα τζαι ενα βιτεο του γιαννη η αληθκεια να λεγετε... ναι, τον γνωστο..που χρωστα παντου αλλα στ αρχιδια του...τι να καμει... χαχαχ. Εβοηθησε. 

Εχωρισα...τζαι νιωθω πολλα καλα. Αναλογος παρα πολλα καλα. Ειναι ολα μια συνηθεια. Δυστηχως. Ο ανθρωπος ειναι μια μηχανη απιστευτη με απιστευτες δυνατοτητες... εν θελω να μπω σε φιλοσοφικοβιολογικη συζητηση αλλα μια μερα εν να το καμω. Παντως ακομα θυμουμε την απαντηση του καθηγητη που μου εκαμνε α-λεβελς που μου ειπε μια φορα οταν εκαμναμε ανοσολογια...το ανοσοπιητικο (whatever i orthografia pekse pello), μπορει να πολεμησει τα παντα... εν οι εξωτερικοι παραγοντες παντα που καμνουν  ζημια... η φυση και η εξελιξη εμεριμνισαν για τα παντα. 


Επισης, το σαβατο εχω ραντεβου... αγχοθηκα. Πρωτο ραντεβου βαλεις φορεμα. Κανονας. Να φαινετε λιο ντεκολτεζαμπε, αλλα συγιρισμενα πραματα. Α εντομεταξυ,...οτι ευχεσε τζαι πιστευκεις το νομιζω ερκετε... λαλουν για τη δυναμη του υποσυνειδητου αλλα παιζει ναν αλιθκεια εντομεταξυ..θελω να ψαχτω και σε αυτο τον τομεα... στο προσεχες μελλον... αρεσκει μου να δκιαβαζω... θελω να δκιαβαζω ουλλη μου τη ζωη...εσηι τοσα πραματα να μαθεις ρε γμτ. 

ασχετο αλλα τωρα μου ηρτε... διοτι μια μερα ελαλουν της φιλης μου τες ανασφαλειες μου τζαι αν χωρισω τουτο τζαι αν χωρισω το αλλο... τζαι εγνωρισα ατομο προσφατα που με εδιαψευσε τζαι λαλω τζαι γω ρε γμτ υπαρχει ελπιδα. Οι ενε το ραντεβου, εν αλλος...  χαχα... 


Τζαι τοσα πραματα να εξερευνησεις... γενικα αρεσκει μου να μαθαινω. Ανωμαλο ενε?? χαχα... εσηι κοσμο που θωρει βιβλια τζαι πιανει τον σοκ. Διοτι φανταζομε δεν θα ειχαν καλες εμπειριες οταν ηταν μικροι... Τωρα ανυπομονω να γορασω το πρωτο μου πανεπιστημιακο βιβλιο μετα-πανεπιστιμιου εποχης... :-)


Αυτα.... γουεστ κοαστ χιπ χοπ και παμε... 







se kapoia fasi prepei na brw tzai ena onoma... tha ginei k afto...siga siga... :-)

5 comments:

  1. Γεια σου . μου!!! Κάμε το . τελεία! τζαι ετέλιωσε ήβρες τζαι όνομα! Τζαι εγώ πεθυμώ την μάμα μου τζαι τζίνη εν Λεμεσό τζαι εγώ Λευκωσία, δεν είναι η απόσταση είναι τα χρόνια πιστεύω, είδικα για εμάς τις γυνέτζες μεγαλώνοντας εκτιμούμε παραπάνω την μάνα μας γιατί καταλάβουμε τι τράβησε τζαι τραβά για να είμαστε εμείς δαμέ που είμαστε. Εγώ ακόμα περισσότερο όταν έγινα η ίδια μάνα και έπιξε η βάκλα μου!!! χαχαχαχαχ. Όπως σου είπα εγω Λευκωσία τζίνη Λεμεσός βοήθεια γιόκ! Αλλά i have no worries about it πλέον γιατί μόνο σε κάλο μου εφκήκε, αλλά πάλε κάθε λεπτό και στιγμή την έχω στο μυαλό μου, όσο αφορά τον φάδερ εγώ δυστυχώς τον έχασα νωρίς και ίσως και για αυτό το λόγω να την έχω περισσότερο στην έννοια μου την μαμ! Τζαι ενηγούει οι παπάδες της δικιάς επόχης έτσι είναι όλοι λιγομίλητοι! ΑΝΤΡΕΣ του σπιτιού χωρίς να εκφράζονται και να τα κρατούν όλα μέσα τους μην θιχτεί ο ανδρισμός τους. Διάβαζε καλά κάμνεις! Έγω δυστυχώς δεν το έχω με τα βιβλία προτείμω το ονλαιν ριτιγκ! Ξέρω ότι χάνω πολλά άλλα δεν το έχω τι να κάμω? Αν μου προτείνεις όμως κάτι σίγουρα θα το διαβάσω!!!

    ReplyDelete
  2. Πεεεεε έκαμα ανάρτηση!
    ΧΧΧΧ

    ReplyDelete
  3. haha empeirazei mikaella.

    Oi en m areskei... tha ebrw kati na balw gia nickname..

    Exeis dikaio se osa leeis sumfwnw...pisteukw oti meta ta 23-24 to plasma allasei sunexeia pale tzai nomizw thimizei mou tzai mia epoxi defteris efiveias an to skefteis os ta 30. En milestones pou laloun kai dakatw...

    Alithkia areskoun sou? Eksartate ti sou areskei na diabazeis... Tha sou proteinw ena biblio ean sou areskoun touta ta themata...en xrisimo polla. Mas to eixan balei sto panepistimio na to diabasoume kai agorasa to, en endiaferon. Legete Fast food nation: What the all-american meal is doing to the world. Psakse to sto amazon einai polu ftino gia to kindle episis.

    Egw dkiabazw sinithws akadimaika biblia, exei akadimaikous pou grafoun gia diafora themata oxi mono textbooks panepistimiwn kai psaxnw ta kai areskoun mou. Episis dkiabazw politiki. Twra touti tin epoxi diabazw to biblio tou Mpogiopoulou, legete, Einai o kapitalismos, ilithie. Hbra to polla endiaferon, apla prepei na eisai lio anixtomialos na to dkiabaseis... den kamnei gia arnia me paropides. O anthrwpos mila me gegonota kai balei references ara den pseudete se afta pou leei.

    Fusika, mes ta sxedia einai na dkiabasw kai ta biblia tis trilogias twn apoxrosewn giati otan ekamna paromoies skepseis erotisan me an edkiabasa ta biblia kai eipa oxi, apla exw fantasia tzai areskei mou to sex. hahahah

    Kalo diabasma :-)

    ReplyDelete
  4. Θα το ψάξω το βιβλίο που μου λές. Ευχαριστώ! Τούτο εν το πρόβλημα μου, αν δεν μου προτείνεις κάτι, δεν έχω την τάση να διαλέγω, weird εννεν?? Όσο για την φαντασία... σαν ιχθυείς( που δεν ασχολούμαι κάθολου όμως με ζώδια!!!) δεν έχω πρόβλημα! Φαντασία να θέλεις! Είμαι και εγω περιέργη να τα διαβάσω, αλλά φοούμαι ότι εν να θέλω σεξ συνέχεια, τζαι εν έχω τόση ώρα available!!! χαχαχαχαχαχαχαχ. Φιλια κορίτσι μου!

    ReplyDelete
  5. hahaha :-D

    ok psakse to...exw polla na proteinw... isws kamw mia stili sto blog... gia book lovers..

    :-P

    ReplyDelete